04 Eylül 2008

Curbishley istifa etmiş!!!


Demek bir tek güzel ülkemde olmuyormuş Hakan Şükür vari hareketler. Vaktiyle Eric Gerets ile sorunları sebebiyle az çektirmemişti adama. Benzer bir hareket te gözbebeğimiz premier ligte meydana gelmiş bugün.

West Ham'ın teknik direktörü Curbishley bugün klüpten ayrıldı. Defans oyuncusu
Lucas Neill ile tartışmış Curbishley; sonra da muhtemelen altını oymuşlar ve istifa etmek zorunda kalmış. Halbuki son maçlarda iyi bir grafik çiziyordu West Ham.

0 yorum: